Snöstorm...

Åkte in en runda till stan.
Åt frukost med Annie. gott!
Efter vi hade fikat gick vi ut i snöstormen..usch säger jag...usch...

Gick in på Vero Moda...ville ha en randig tröja där men den passade inte riktigt till min figur...så det blev ett svart linne istället...kostade 299:- från början sen hängde den vid reakläderna å då kostade den 99:-...när jag kom fram till kassan kostade linnet bara 49:-. Så himmla bra!! 

Typ glansigt/prickigt...


Sen åkte vi till modehuset.
Där skulle Annie köpa ett par röda skor...har hon tjatat om länge
Hon gick in på skopunkten tror det var det och köpte ett par röda converse..jätte fina...vill med ha sådana! =)



Sen var vi inne på lindex och gina och på lindex köpte jag ett par leggings och på gina en lång tröja.

Lindex


Gina Tricot

Sen var jag inne på Deichmann



Lila fina!!! Visst var dom fina Annie =)


Nu ska jag bara slappa innan jag ska iväg till jobbet...måste snart gå ut med Zombie åxå...inte kul alls i denna jävla snöstorm men jag måste...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0