shoppat en snabbis...

Har tvättat av bilen idag...den var ju vit, inte gråbrun..nu blänker den såå fint såå!! =)
Sen in till stan å träffa Annie, tog en fika å sen en runda på stan.
Köpte en tröja å en väska på Gina.





gick på 98:- för både tröjan och väskan.
Vet inte hur många gånger jag har sagt att jag vill ha väskan. varit inne å pillat på den några gånger men Annie har vari med och stoppat mig.
Annie: " Du har redan så mycket väskor...du har ju redan en sån väska"
Men om jag redan hade haft en sådan väska så hade jag ju inte behövt köpa en till...eller?
Men idag så sa hon inget, söta Annie!

In till stan igen sen..bio ikväll. Avatar!
Laga lite mat först, å spela lite sims! =)

Har 2 bråkstakar här hemma! =)
Devil och Zombie








Egon!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0