Rean...

Har ju varit på rean några gånger den senaste veckan, och lite fynd har det allt blivit!
*priset i perentes är innan rean.



Ett par uggs. Tycker igentligen att dom är skit fula men gud så varma å goa dom e!!
199:-  (299:-) skokällaren.




En svart väst. Har letat efter en sådan här väst hur länge som helst...men eftersom att jag har för stora tutts så har alla varit för små..men nu så äntligen har jag hittat en som passar!
99:- (199:-) på H&M




Skit snygg klänning!
99:- (199:-) på Gina Tricot




Blå lång stickad tröja.
199:- H&M




"Lilla" ringen.
Hittade massa smycken till halva priset på Gina Tricot. gjorde en del fynd där med!  =)



Och så har jag köpt en laptop! =)
3990:- (4990:-) från Elgiganten.


Idag har jag varit med Annie på stan.
Åkte till media markt och där hittade jag en film som jag ville ha men den kan jag tydligen inte se får Annie vill att vi ska se den tillsammans..hrmmm jag vill ju se den i kväll...får se hur jag gör..om jag ser den kan jag ju låtsas att jag inte har sett den..eller e jag dum då??? hrmm...


Nu ska jag snart installera the sims 2..!!! =)
Det e så kul med sims tycker jag..kanske barnsligt men det struntar jag i, de e kul iaf!! =)


/Lindha

Kommentarer
Postat av: Hannaa

Snygga uggs och snygg laptop =)

jag är åxå sjuk, har åkt på typ influensa med feber o skit, men jag kan höra av mig när jag är frisk och du med så kan vi simma o sånt jätte gärna, klart min liindha får hänGa med!

PUSS KRAM

2010-01-04 @ 22:01:59
URL: http://rockparet.blogg.se/
Postat av: Annie

Tjooo tack för idag=D hur kom de sig att du alltid köper de filmerna jag menar att jag vill ha men inte kan förklara åh du förstå inte.=D om du se den och den är läskig då få du se den igen med mig annas om den e lagom så kan ju jag låna den av dig. Men jag kommer att få se den själv så den måste vara lagom. De va fina saker du hittade på rean=) Roligt med en egen dator=D Kram

2010-01-04 @ 22:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0