vwo och jobb!

Drog mig upp kl 10.20 och gick iväg till simhallen.
Tränade vatten workout igen, det är så roligt.

det var ganska segt att gå upp..hade jobbat natt (sovande fast jag blev väckt 20 över 2 i natt...svårt att somna om igen), tänkte strunta i att träna men det var bara till att gå upp och vara pigg å glad!
känns så skönt när man kommer där ifrån! =)

ser fram emot nästa måndag...då jag ska dit igen! =)

Idag blir det till att slappa. ska jobba kl 18:00. sen är jag ledig i fyra dagar i rad! det ska bli skönt!

Kommentarer
Postat av: Hannaa

haha, du fastnade för VWO :)

Det ska vi gå på mååånga gånger till.



vilka fynd du hade gjort på stan, jenas för 49kr!!

pusssa

2010-02-13 @ 08:55:52
URL: http://rockparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0