VattenWorkOut

Idag fick jag gå upp tidigt. Skulle möta Hannaa kl 11:00 vi simhallen, vi skulle på vatten workout!
Det var jätte roligt.
Hittade mina magmuskler. =) fan vad tuff det var! skit skoj, detta ska jag börja med!


Vattenworkout
I vattenworkout kombineras konditions- och styrketräning i skönt vatten. Träningen blir effektiv men skonsam för kroppen.

All träning sker på djupt vatten med speciella flytredskap. Medryckande musik och känslan av lekfullhet, som vattnet bidrar till, gör denna träningsform oerhört populär.



Nu sitter jag och tittar på "Beck i stormens öga"

Sen ska jag laga lite mat! Tänkte göra färsbiffar med fetaost och potatis och färksvampsås.
hoppas det blir gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0