seg deg dag...

Vaknade ganska tidigt...drog med mig Zombie på en runda i stan!
var inne på dynamite och frågade om större töjstav...dom skulle få in det till slutet av nästa vecka!

Hade egentligen inget speciellt ärende i stan...(eller jo när jag tänker efter så hade jag ju det..Tihi..men det skriver jag absolut inte här)

Köpte med mig goda kallskänken smörgåsar hem till Coffe och mig...han låg och sov när vi kom hem...väcktes av Zombie pussar!! gott!

Har inte gjort nått speciellt i dag...surfat runt lite på nätet...hittat lite kläder jag vill beställa från nelly.com



vill ha kläder från bubbleroom åxå..får se vad det blir!!
nu blir det duschen sen sova!
natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0