Rea köp från igår!

Var ju som sagt på gina rean igår och köpte en del både kläder och böcker! =)

29:-  (199:-)                                       29:-  (199:-)



99:-                                                 49:-  (149:-)



29:-  (249:-)                                    29:-  (199:-) (har redan en sådan här fast svart vit!)

Hade det inte varit rea på dessa kläder hade det kostat 1094:-
Men nu var det rea så nu kostade det bara 264:-
Jag sparade hela 830:-

Sen köpte jag lite böcker!


och den viktigaste boken är denna nedanför! =)


Den ska ge mig inspiration att spara pengar så jag inte slösar bort dom på en massa skit...=)
vilken jag har ganska lätt för att göra....på gott och ont!

Nu ska jag snart laga lite korvstroganoff m. ris, sen e det dags att åka till jobbet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0