Ny bok!

God morgon!
Har precis stigit upp typ...
eller jag har hunnit vara ute på morgon promenaden med Zombie...så nästan precis stigit upp...eller nja det e nog inte nästan...gick upp vid halv elva...
jaja

Coffes mamma var här precis...coffe och hon ska åka och kolla på en MC till henne!
hon kanske ska ta mc körkort nu till våren! Spännande!
och Coffe tjatar på mig att jag ska ta det med...men jag vet inte...
vågar ju knappt köra moped ju...fast jag vill ju ha mc körkort....och samtidigt inte...lite klyven där!

fick en ny kakbok av svärmor nu!
denna fick jag

nu kan jag baka smaskiga kakor!! =)

fast jag måste köpa socker först...var jätte sugen på att göra en liten kladdkaka igår kväll/natt men så upptäckte jag att sockret var slut...faan..fast kanske lika bra det...nu slapp jag ju gå upp dom kilona! man får se det positivt! =)

 

nu ska jag käka lite frukost...eller brunch blir det nog! lite sent för frukost nu tycker jag...jaja


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej !

vad fin blogg du har ;)

allt bra idag ?



Kolla gärna på min videoblogg, och skriv vad du tycker om dagens outfit :D



puss & kram

Jennie <3

2010-02-25 @ 12:59:41
URL: http://jennieduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0