Middag hos bella och klintan

Har precis kommit hem från Bella och Klintan.
Åt middag hos dom, pressad potatis, sås och fetaostbiffar. jätte gott!!!






Innan vi åkte dit tvingade jag med Coffe till mode-huset en snabbis.
jag ville köpa ett par myspys byxor...gutt med myspys byxor ju...love them!!! <3
gick in på Cubus...hade snygga färger fast inte i min storlek...fick köpa gula...hrmm dom e inte fula men jag hade gärna velat ha gråa eller mörk blå..men det fanns inte i min storlek..fanns typ bara xs och s kvar...och xl å det var för stort. men coffe tyckte att jag var fin i dom gulabyxorna så det fick bli dom då!
Sen hittade coffe en röd tröja som han tyckte var snygg så den köpte jag till honom. =)



Kommentarer
Postat av: Angelica

Nu finns det en nystartad tävling i min blogg, om du är intresserad :D

2010-02-12 @ 19:04:30
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0