Inköp...

Det blev lite klädköp.
Fast först åt vi frukost på holmgrens ca kl 14:00....bra tid å käka frukost på?? egentligen inte va??!!??
och så blev det en liten efterrätt...lite för mycket choklad för mig annars var det nam nam!!!




Först gick vi till NewYorker och där hittade jag massoar av kläder...
men till slut gick jag där ifrån med 2 par jeans, 49:- styck. =) billigt och bra!!


Leopard mönstrade                            "färgstänk" och slitningar


Sen gick vi till H&M. när vi kom in där fick vi en lapp om att vi får 20% på valfri vara. =)
Annie hittade en lite tunnare långtröja och jag hittade en tjockare långtröja.

hello kitty! =) jätte skön är den!

sen åkte vi ut till Media Markt för annie ville ha en platt tång.
köpte en jätte fin! =)
och jag köpte tre filmer.
2 nostalgi filmer : "den oändliga historien 1 & 2" och "just like heaven"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0