Födelsedagen.....Festen

Har inte skrivit om min födelsedag/fest....nu ska jag göra det!
I lördags eftermiddag kom mamma, Bill, pontus och linus.
Fikade å öppnade presenter.








Efter en stund kom Annie...vi skulle gå till Hannaa på fest!




FESTEN

Som sagt kom Annie till mig...tittade lite på tv...sen gjorde vi oss iordning.



Sen gick vi till Hannaa...i hala klackar, och tunga kassar med dricka.
Men vi kom fram...till slut! =)
Åt kyckling/pasta sallad och sedan blev det tårta!



Sen kom Bella och vi spelade sing star!! jätte roligt.


sen blev det lite fyllekort!





Sen gick vi ut!
Gick till The trend och dansade hela kvällen!!
det var jätte roligt!
Annie bjöd mig på en tequila...fast jag fick typ hälften i näsan istället för munnen...och det var inte gott...å alla grejer man ska hålla reda på...salt-sprit-citron...uscha...=)

Det var en rolig kväll...utom att jag råkade kräkas lite mycket på toan...

Tack alla som var med och tack alla för alla gratulationer i lördags!! =)
och tack Hannaa som hade förfesten
och tack Bella för de där på Trend!!!

Kommentarer
Postat av: Bill

Tack för en god fika på din födelsedag...

//Bill

2010-02-22 @ 14:22:29
URL: http://www.billshemsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0