Bowling...

I lördags var jag och bowlade med jobbet!
det var jätte roligt.
det enda som inte var kul var att jag hade tagit med mej fel batterier (urladdade) till min kamera så jag kunde inte ta några kort...eller jo jag kunde ta ett kort!! WOW!!! =/


Nästan en strike!!

Taco buffé..nam nam

Jag vann inte på bowlingen..det gjorde mattias..grattis till honom.

 

Sen efter bowlingen skulle jobbar kompisarna ut och festa på bla harrys, och jag fick agera taxi till stan! knölade in 6 personer i bilen...dom hade det nog lite trångt...

sen skulle jag till jobbet och jobba vaken natt, lite trist men det gick ju det med!

nu ska det bli skönt at vara ledig i 2 helger i rad! behöver man i bland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0