=)

Idag kom Annie och hämtade mig på morgonen...käkade frukost på stan.
sen tog vi en runda runt i city. =)

efter det åkte vi ut till Media markt- Annie ville köpa en speciell film ( "allt för min syster" och rixfm cd:n)
precis när vi skulle parkera så "skrämde" jag annie (jag tycker inte att jag skrämde henne..."skrek" typ bara att det kommer en bil) hon blev jätte rädd och satte på vindrutetorkaren, sen när hon skulle köra fram till "sin" parkerings ficka så hade jag i smyg lagt ur växeln så bilen låg i friläge och när annie skulle gasa så varvade bilen och lät som faan...då blev hon rädd igen och fick motorstopp....HAHAHAHAHA...asså det var hysteriskt roligt!! fick skratt kramp i magen!! hahahaha!

Efter media markt ville Annie ta en promenad över "lilla ölandsbron" så vi åkte ut dit...körde av fel först så vi fick köra tillbaka till ikea rondellerna och vända!
denna gången körde vi av vid rätt avfart!! =)
och vi tog en promenix över bron.
sen fick vi en snille idé att vi ville gå ut på isen! jätte skoj!
gick lite under lilla bron sen ville jag gå till riktiga bron!! =) barnsliga?? kanske det men faan vad skoj vi hade!!! det var så j*vla roligt! undrar vad billisterna tänkte när dom såg 2 idioter ute på isen!!! =)






Under ölandsbron!

Vi hade jätte skoj!
Sen när vi skulle åka så kom polisen! skulle dom till oss?
får man inte gå på isen?? eller dom kanske inte skulle prata med oss...hrmm.

sen åkte vi hem och lagade mat och tittade på nya filmen Annie köpt!
Den var jätte bra!! Se den!!! =)

Sen när Annie skulle åka så följde jag med henne ner till bilen för jag skulle ändå slänga sopor...så medans jag slängde skräp så stertade Annie på bilen...och gömde sig runt skräphus knuten och inväntade mig...
Där gick jag i godan ro när hon flyger fram och flaxar med armarna och skriker och låter...
jag blev skit rädd..höll på å satta tuggummit i halsen och ramla i backen och svimma...
men hon tyckte det var kul att hon äntligen kunde skrämma mig för en gångs skull...
okej..jag tyckte det var roligt jag med...=)


Tack för en skit bra/rolig/skratt dag Annie!!! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0