julstressen har lagt sig till ro!

Idag har det verkligen varit stressigt.
Gick av jobbpasset kl 07:00.
körde hem min natt kollega Emma och tog en kaffe hos henne för att vänta på att maxi skulle öppna.
det var hur mycket folk som helst på maxi vid kl halv nio!!!! redan!!!
efter maxi åkte jag till rusta men jag var en halvtimma för tidig dit så jag fick roa mig bäst jag kunde med mobilen.
sen då in på rusta sen till modehuset å köpte en jätte fin klänning jag ska ha i morgon på julen, sen till mediamarkt.

sen fort (eller fort å fort gick de väl inte, var snorhalt på vägen) hem och slå in de sista julklapparna.
då var klockan ca tolv.
tänkte jag skulle göra knäck men hittade inget recept hemma, å mitt internet funkar ju inte så jag kunde inte googla, så jag ringde hem. - mamma å bill var inte hemma så då fick jag inget recept...då tänkte jag faktiskt skita i knäcken för den tar sådan tid att göra...hade ju massa annat att pyssla med...
men sen ringde mamma å gav mig receptet så det blev knäck ialla fall.

å medans den kokade så gjorde jag lite annat julgodis och samtidigt sprang jag runt som en yr höna å plockade ihop alla julkappar å kläder å smink å allt vad jag skulle ha med mig. (ska ju hem till mamma å bill i morgon)

sen smsar mattias å vill komma på en fika! =)
jätte roligt å trevligt var det! fick en julklapp av honom...som jag kanske inte vågar öppna om jag inte är helt själv! haha, spännande! =)

sen var det att bege sig till jobbet å andas ut!!
herregud vilken fart fylld dag!
nu är jag trött.
snart för jag sova! härligt, kommer sova jätte gott i natt om jag inte blir väckt!

och nu vill jag önska alla mina läsare en riktigt GOD JUL!!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0