Kallsup...

Har varit med Annie idag och sett hennes nya lägenhet! jätte mysig! =)
sen har vi varit å vatten gympat!...höll på å dö...
skulle göra nån övning å då gjorde jag nått knäppt så jag rullade runt å sen försvann jag under vattnet...värsta kallsupen...
HAHAHAHA det var jätte roligt...å det tyckte annie också! vi skrattade så det ekade! =)
sen när vi skulle stretcha så satt vi i vatten å då "ramlade" jag åt sidan å fick en kallsup till....illa...men det var roligt!! =)


var inne på 3 idag med...i slutet av månaden kan jag byta telefon! =)
fast jag vet inte redigt vad jag vill ha för nått...
kanske denna :

eller denna:

eller kanske denna:

eller en iphone...fast egentligen vill jag inte ha en sån här för typ halva sverige har den nu..


får se vad det blir...har en månad på mig att bestämma vilken det blir.
HJÄLP MIG.....VILKEN SKA JAG VÄLJA???????


Nu e det väl snart dags för sängen...
tänkte försöka komma upp i tid i morgon...måste städa här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0