Emmaboda och crusing!

Var på end of summer meet i emmaboda igår!
mycket trevligt!
tog dock inte några bilder denna gången...orka springa å fota bilar lixom...
jo..en bild tog jag nog...
fast just nu så hittar jag inte den bilden, så jag slänger in en bild på en av mina favvo mustanger istället! (såg denna i emmaboda med så det gills!!! =D  )

 

sen på kvällen var det crusing!

 

 

och jag var chaufför åt brossan i hans Opel!

 

 

mycket trevlig dag och kväll var det!

det kom en skvätt regn i emmaboda men det gick över ganska snabbt!

 


 

Idag har jag varit å simmat med Annie och varit på lillsyrrans 19års "kalas".

funny funny!! =)

nu blir det lite tv-titt innan lägg dags! sen i morgon e de tvätta som gäller å jobb på kvällen/natten!

ha de gött alla! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0