Borta med vinden!

Har varit dålig uppdatering här....sorry...

jaja...
nu i helgen blir det inte mycket bloggande heller...
ska upp till böda igen och bli inspelad igen!!! =) favorit i repris! i bättre repris, förhoppningsvis utan regn!

åker till mamma å bill i morgon å sen på fredag blir det eventuellt en runda med pappa och mikaela ner till Karlskrona, det är ju sailor dagarna nu! sen direkt efter det blir det hem till mattias där film teamet väntar!
de ska tydligen åka med oss upp å film hela vägen! =)

-----> LÄS MER PÅ KANAL 5 HÄR!!! <-----

så nu hinner jag inte skriva mera...tänkte jag skulle packa ihop allt jag ska ha med mig nu i helgen.
sen lägga mig i ett varmt bad...
har så fruktansvärt ont i ryggraden och nacken....
var tvungen att vara hemma från jobbet igår...kunde typ inte göra nånting...hade så ont...
idag är det lite bättre i alla fall....hoppas det går över helt tills helgen.!

ha det bra alla, skriver efter helgen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0