Böda...igen

Efter jag varit i Karlskrona så var det dags att åka till böda igen för mer inspelning för kanal 5.
Först åkte vi hem till mattias...där var redan kanal 5 och gjorde ett hemma-hos repotage. spännande!

 

På väg upp...stannat på nån rast plats

Kom upp till böda runt tio på kvällen...då skulle vi sätta upp vårat tält i mörkret...

men det gick ju bra... tror mamma, bill,jag å pontus var snabbast upp med vårat tält! vi e bäst på tält! =)

 

 

dagen efter mitt i frukosten kom vaktmästaren med en stor grill till oss så vi kunde grilla sen på kvällen.

 

Efter frukosten åkte vi iväg till en GoCart bana och körde gärnet!

det var såå kul. vi körde typ i två och en halv timma...jag körde 4 av 5 race!!

 

Här åker kamerateamet i Luddes bil till Gocarten!

Och här står dom och filmar medans vi kör som galningar.

 

När vi kom tillbaka till campingen var det dags för grillning..och lite annat gott i flytande form!! =)

grillade både korv å fläskfilé! jätte gott!

 


Filmade Pehr när han skulle ha ner sitt tält.

 

Tror dom har fattat fel här...

studsmattorna ska liksom vara på marken om man ska kunna hoppa på dom...hrmmm

Hade jätte kul denna gången! kunde till och med bada! det var ljummet i vattnet..härligt skönt var det!

Vill åka upp dit nädta sommar med och vara där i typ nån vecka eller nått! fast inte i tält...i stuga!

kan ju inte sova i tält...hör ju allting...halva camingen snarkar, fåglar kvittrar, gräshoppor spelar och några "gubbar" står utanför tältet och pratar hur man ska renovera bilen...

nää tält e nog ingenting för mig egentligen....! men rolgt var det iaf!

nu vill man att de ska bli höst så man får se detta på tv! spännande!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0