vilse...

idag hämtade jag mattias i timmernabben...
herregud...han bor ju långt å h*lvete.
körde å körde å körde...kändes typ som om jag aldrig skulle komma fram...
men till slut hittade jag honom vid vägkanten efter att ha kört förbi ett x antal ggr. =)
vi skulle ju tagit en fika på stan men eftersom att jag inte hittade så snabbt å bra så hann vi inte det,så det fick bli lite käk på en pizzeria istället.
inte lika kul men det gick ju det med! vi hade det trevligt iaf!
sen körde jag honom til jobbet.

efter det åkte jag och hämtade Coffe på däckia. han hade meckat med MC:n.

och nu ikväll har vi varit på öland och tränat msd...fast jag tränade inte.
tittade på när coffe och robban tränade.
lite sugen blev jag allt att börja igen, får se hur det blir nästa tisdag.

nu e de lite mys vid tv:n sen sova.
ska kanske ta premiär turen med mc:n i morgon om det blir fint väder. *hoppas*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0