Söndag...

jag behövde inte åka buss igår!
det var skönt att slippa det, Bill kom och hämtade mig istället!

först åkte vi hem till mamma å bill då så jag kunde göra mig ordning. det var lite stressigt men vi hann.
vi skulle ha en liten "förfest" eller vad man ska säga, vi skulle möta andra bilar vid en rast plats och bilda en mini caravan till nybro.
där hade vi det jäte trevligt! grillning (inte jag) , dricka, fika, trevligt sällskap å en som hade en gitarr med sig.
han var jätte duktig på att spela. mycket trevligt hade vi. det enda som var lite negativt var att det skulle blåsa...men men ....

sen åkte vi i väg.

jag har för mig att vi stannade 3 eller 4 gånger för kissepaus påden lilla biten mellan ljungbyholm och nybro...
varför har inte "raggare" någon redig fest blåsa??? borde dom inte ha det?

sen när vi väl kom till nybro så gick det seegt. stod typ på samma ställe i 5 minuter...sen rullade vi ca 5 meter å stod stilla igen! men de e som det brukar vara!!!

roligt var det i alla fall!

först åkte jag i bills gamla buick som amttias nu äger, sen hoppade jag in med nina och sibbe , sen fick jag syn på en pick up med 2 avgasrör....å då minns jag att det var ju "crusing Henke". =) men jag ville/vågade! inte gå dit så nina (syster) och elin (kusin) sprang fram till honom å frågade om han  visste vem jag var och det visste han så jag fick hoppa in å så åkte vi iväg en runda. vi hade jätte roligt! =)

runt elva tiden hittade vi sibbe å nina igen och jag bytte till deras bil så körde dom hem mig!
tack så jätte mycket för skjutsen sibbe!!!

idag känns det bra! blev inte för mycket dricka igår!! =) bara lagom!

nu ska jag snart upp till maxi en sväng...om jag orkar gå upp ur sängen! den e ju så varm å go! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0