seg...

har varit lite seg nu några dagar...
haft nån typ av maginfluensa eller nått.....mått kasst iaf.

idag har jag bara tittat på tv å spelat 360.
kollat på filmen Upp en och en halv gång idag!  älskar den filmen!!!



å så har jag spelat condemed! lite läskikgt!! haha men roligt!
kommer typ zombies å hoppar fram mitt i synfältet så man håller på å skita på sig av rädsla!!! as kul ju! =)

såg en annan bra film i dag med. den heter "The blind side" med bla Sandra Bullock. Baserad på en sann historia.

JÄTTE BRA var den. SE DEN.



nu e klintan å bella här å vi sitter å kollar på en film som heter "all about Steve" också med Sandra Bullock.
sådär bra.



sen ska jag sova!
upp i tid i morgon å ta en fik med Mattias! =)

såå natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0