Lördag!

igår var jag med Annie!
vi skulle mötas i stan vid tolv tiden å det var ganska fint väder...så jag tänkte att jag kan väl gå in till stan...men när jag kommit halvvägs så började det att hagla och regna...fast mest haglade det och blåste det. usch.
hade lika långt hem som till stan så det var bara att fortsätta att gå in mot centrum.
när jag kom fram så var jag ganska blöt. fast inte så farligt ändå!
vi gick in på fiket å jag värmde mig med en god varm choklad. =)

efter fikat/frukosten gick vi lite på stan sen bestämde annie sig....
hon gjorde en till...=) nu är jag med sugen!!! =) *funderar på om jag vill jag med*

efter det åkte vi och hämtade Zombie sen hem till mig å vi tittade på sveriges värsta bilförare! =) kul kul.

idag e det ju lördag...ska till nybro senare i dag.
e ju crusing! hoppas de blir kul. det blir det säkert, det brukar det vara. å nu ska jag åka med min kära syster å hennes "gubbe" =) .
http://www.smrk.cjb.net/

om en stund ska jag lämna zombie igen..=/
och sen göra mig iordning....ska åka buss till nybro...fasen vad segt...känns som om det var 100 år sedan jag åkte buss dit....uscha....men men..överlever nog!!! =)

nu in i duschen!!! =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0