Allra käraste syster

Detta har min älskade syster skrivit/kommenterat till mig mig når hn läst mitt inlägg P.O.K!

Åh, älskade syster! Tack, det värmde verkligen! Både orden och att du uppskattar mig.
Jag kommer alltid att finnas vid din sida, Vad som än händer kommer jag att finnas där för dig som en stadig klippa att luta dig emot när det känns tungt, eller om du bara vill prata om vad som helst!
Jag vet att du skulle ställa upp för mig och du skulle aldrig svika mig.
Jag kommer aldrig någonsin att svika dig!
Du är den bästa syster någon kan drömma om, om alla hade en vän som du skulle hela världen le.
Jag älskar dig Lindha! underbara, underbara ängel!


Tack igen min underbara syster!!!! värmer i hjärtat!!!! älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0