Vilken morgon...

Idag vaknade..eller jag väcktes klockan 04:45 av en sprallig Coffe. Han rusade in i sovrummet, tände lampan och ropade att jag skulle upp ur sängen och ut i vardagsrummet och kolla på blixtrarna.
Det åskade tydligen som fasen med jätte blixtrar och muller...jag hade hellre sovit vidare än att sitta och stirra ut genom fönstret i ca 15 min för att se EN blixt och höra ETT muller men Coffe var eld och lågor....detta var ju skit tufft....hela vardagsrummet lystes upp av blixtrarna...hel häftigt tyckte jag....*INTE* zzzZZZzzz
Jag gick och la mig igen och somnade så gott!!
Sen kom klumpeduns Coffe och skulle lägga sig när man sov som bäst och då vaknade jag igen...att han aldrig kan ta det lugnt och gå in tyst...
men men jag somnade om igen efter ett tag....men sen kvart i nio började Coffes mobilsatan att ringa.....och Coffe ville inte stänga av den...fasen vad arg jag blev då...tog min kudde och mitt täcke och la mig på soffan för jag ville sova..var så trött efter att ha blivit väckt hela natten. Sov skit gott! =)

Sen kom dagen och jag var på stan med Annie!
Köpte 2 olika träningsbyxor för nu j*vlar...=)
Åkte till ikea också och köpte lite ljus...behövde egentligen inte något men det är svårt att gå ut tomhänt från ikea!

sen har det varit en lugn kväll.
Kollat på film - Linas kvällsbok. Den är så bra och pinsam!! =)
Se den!


/Lindha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0