varit i Nybro

Har varit hos morfar och mormor idag! åt middag hos dom. mycket gott och trevligt, som alltid!!

på vägen hem köpte jag råttor! Mat till ormarna..usch så äckligt.
när jag kom hem med råttorna så hade zombie jätte kul...eller nått....han var jätte rädd för dom men skulle ändå fram och nosa. å när dom rörde på sig blev zombie jätte rädd och skällde sen var han framme igen...hela hunden skakade och han tyckte det var mycket spännande!! Jätte roligt var det! =)

men nu lever inte dom längre...=/...nu e dom i rått himlen..eller rättare sagt i orm magen!


Har spelat the sims 3 mest hela dagen!!! nu e jag trött på det...men det blir nog lite mera sims innan jag ska sova!!! =)  måste vara vaken så länge som möjligt så jag kan sova så länge som möjligt i morogn för då ska jag jobba vaken natt...sen efter det är jag ledig i 4 dagar till!!! Härligt härligt!! =)

nu ska jag sätta på lite te, fryser som sjutton.
Aja ha de så bra!!

/Lindha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0