Varit hos syster!

Idag har jag och Zombie åkt lååångt in i skogen!!
varit hos min syster!  fasen vilken krokig skogsväg man får köra hur låååångt som helst....inga skyltar bara plastpåsar(!!) att hålla utkik efter! Nina bor vid stadium kassen!! =)

Det var ett jätte mysigt hus dom bor i!
Var och tittade i "spökhuset" också...läskigt..låg döda fåglar överallt och golvet kunde man knappt gå på...stått tomt sedan -69 har jag för mig att det var...
perfekt om man ser en skräckfilm och sen går en runda till stugan i mörkert...då skiter man på sig =D!!! Roligt!!!

sen åkte nina och hennes sambo sibbe in till stan för sibbe skulle klippa sig så då var jag med nina så länge! trevligt!
var ett tag sen jag träffade henne!
men nu hittar jag ju till henne iaf! =)

nu ska jag kolla på "män som hatar kvinnor"  hoppas den är bra!!

Kram till dig Nina!!


/Lindha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0