trist...

Jag har jätte tråkigt just nu...vad ska man göra åt det?
har ändrat lite färg här på bloggen...märkte du det???

Har klippt coffe, ätit frukost, varit ute med zombie...vad ska jag göra nu?
Jag skulle ha spelat betapet med syrran men den skiten vill ju för f*N inte funka..."fel vid sidhämtning"....ARG
behöver gå upp till affären me...*orka*...
ska lägga mig och sova om en stund för jag ska jobba vaken natt i natt...kul kul.

Kan ju dela med mig av 2 bra låtar...
gå in på youtube och sök på SIRENIA - My Mind´s Eye och SIRENIA - THE OTHER SIDE.
dom är jätte bra!!

nä om man skulle  ta och göra nått vettigt...vad det nu skulle vara.....=)






/Lindha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0