Stan!!

Idag har vi tvättat och varit duktiga!
sen åkte vi (coffe,jag,Zombie) in till stan och var med Marie! (tack för en trevlig dag)
gjorde av med lite pengar! =) alltid kul!
och jag har äntligen gått in på Change och köpt 2 behåar i rätt storlek!! känns skit bra, är mycket nöjd med detta!!


käkade lite mat på ekelunds sen åkte vi till mio och köpte en grej till isa och stefan som förlovar sig i morgon. (coffes mamma och styvpappa)

varit en helt okej dag idag!

några av mina inköp idag!




1                    2                   3




1: Rosa långtröja från H&M  skulle köpt den när jag var i stan med Annie i onsdags men då fanns den inte...blev jätte arg. men idag fanns den!!! Super snygg!!

2: Långtröja från H&M. Mycket gosig!! =)

3: Inköpt från mio. blev snyggt!! =)


Snart till sängen! Mycket att göra i morgon!
gonatt!


/Lindha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0