Igår....

Igår var jag med Annie.
Var först och simmade, sen in till stan och käkade frukost på 4 kök. sen åkte vi till "fel" sida av bron till färjestaden.
jag ville gå in på H&M och kolla om du hade den röda kappan som jag vill ha men det hade dom såklart inte. =(
sen åkte vi hem.
När jag kör på bron hem så ringer min chef och säger att jag får iallafall vara kvar till årets slut. Härligt. Annars hade jag kanske fått gå den 8:de okt.

Jag åkte in till stan igen, skulle hämta coffe och PJ på jobbet.

Sen när vi var hemma igen hann man knappt gå på toa för coffe var så stressad. vi skulle gå ner till hundhagen och leka med Zombies nya tjej Troja!
Nu har Zombie stora bit märken i nacken..Troja e så bitig och har fortfarande sina valp tänder kvar...aj aj.

Får se vad denna dagen har att bjuda på...ska jobba kl. 18.00-07.00...=/


/Lindha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0