ganska seg dag i dag.

Idag har jag inte gjort många knop.
Jobbade vaken natt å var super trött när jag kom hem.
Somnade direkt jag lade huvudet på kudden. sov till kl 11.00 när väckarklockan ringde!!! jag hade inte ställt den..coffe hade glömt att slå av alarmet! så det var bara å gå upp och göra...ingenting! =) härligt!
ut med zombie sen dega i soffan.
skulle simmat idag men jag pallade fan inte det.
tänkte jag skulle rensa lite bland alla bilder vi har här på datan...hittade en del kul bilder! här kommer några!!






1      2               3


4               5




6           7





1. Coffe på en gotlansdbock!
2. Omgjord bild på mig!
3. Tagit ur alla hårnålar ur min "raggarbrud" frissa!
4. Borstat ut mitt "raggarhår"! ser förjävlig ut..men mjuk å skönt var det!
5. Mormor och mamma gör min "raggarbrud" frissa. ont som fasen vissa stunder.
6. Snart klar med frissan! 
7. Diademet på plats och frissan e klar!

/Lindha








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0