förlovningsfest igår, lugn dag i dag!

Var på Isa & Stefans (coffes mamma och styv pappa) förlovningsfest igår.
Det var jätte trevligt! God mat och trevliga människor. lite full blev man men är inte bakis idag! skönt ju!!!
Isa bjöd på bakad potatis med olika röror till....mmmm jätte gott. det var jääätte länge sedan jag åt bakad potatis! Varför äter man inte det oftare? så himla lätt att göra och det  inte så dyrt!
Annanaspaj till efterrätt! Mumma det åxå! =)
Hade jätte trevligt. tyvärr fick vi åka hem tidigt för Coffe fick så ont i huvudet (migrän). inte kul å festa då..aj aj.
Gick och la oss direkt vi kom hem. men jag kunde inte sova...kl 02:38 vaknade jag av att jag hade sjuuukt ont i magen...visste inte vad jag skulle ta vägen...kunde inte ligga på högersidan å inte på vänster sidan, å inte på mage eller rygg....så jag fick gå upp en stund och gå runt lite i lägenheten...hade jätte ont...=(
la mig såsmåning om igen och somnade äntligen om. hade fortfarande lite ont när jag vaknade men det gick över ganska snabbt....vad e det som e fel på min mage? detta e inte första gången.

Idag blev det en lugn dag.
Åkte hem till Isa och hämtade Coffes cigarrer som han glömde igår, sen en runda till media markt och där köpte jag 4 st filmer! hoppas dom e bra!

ville köpa en ny dator till mig så jag kan spela the sims....älskar det spelet.
å när vi kom hem hade coffe fixat sims 3 till oss!! =) vi har spelat hela kvällen nu. Både han och jag tycker det är jätte roligt!  "slåss om datorn" hahaha! =)

men nu ska jag/vi sova! Coffe ska jobba i morogn och jag tänkte ta en runda till morfar och mormor! ska äta middag hos dom! gott! =)
Ha de så bra!

/Lindha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0