torsdags/helgen

Nu har jag inte skrivit på hela helgen...
har inte varit nått å skriva om..har bara jobbat.
men i torsdags var jag och simmade med Hannaa på morgonen.
sen städade vi lägenheten.
sen på kvällen kom Annie och Robban och Troja!
Lagade lite mat (Tacopaj) jätte gott var det!
Sen efter det kollade vi på en jätte bra film som Annie hade med sig....kommer ej ihåg vad den hette nu men bra var den iaf!
efter den skulle vi kolla på "trick ´r treat" men den jäkeln bara hackade så det gick inte kolla på...synd...
sen åkte dom hem. jätte trevlig kväll var det!! =)

Sen som sagt har jag bara jobbat hela helgen...är lite seg i huvudet nu.

Har haft besök idag av min jobbar kompis Mattias! han hade delad tur så han kom förbi på en kopp kaffe! trevligt!

Var på maxi i dag..."konsten" var fortfarande kvar...det är en tjej som ligger och sover vid läsken..det det ska tydligen vara konst men jag vet inte om jag tycker det är konst precis...det är en konst att hålla sig för skratt när man ligger där kanske... =)
här är barometerns repotage om "tjejen som sover på Ica Maxi"

http://www.barometern.se/nyheter/hon-sover-pa-ica-maxi%281563789%29.gm?service=mediacenter

Tycker ni att det är konst???


nu ska jag gå och snyta mig...är förkyld...hrmm undrar vem som har smittat mig...hrmmm kan det vara Annie??? hehehehe!!! =D kram på dej Annie!!! =D


/Lindha

Kommentarer
Postat av: Annie

Tjooo, allt bra? Skulle den där tjejen som sov på maxi vara konst?!?! de va konst tigt, hahaha, jag e trött. E du förkyld? De e inte jag som smitat dig=D hoppas du bara slipper hostan. Vi måste ta och höras nu och träffas i veckan. KRAM på dig min vän;)

2009-10-12 @ 23:35:51
Postat av: Hannaa

vem är robban och vem är troja ? =)

nyfiken. PUSS

2009-10-13 @ 13:03:51
URL: http://rockparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0