Torsås marknad

Har varit på marknad i dag med Hannaa, Coffe och Zombie.
trevligt!!
riktigt mycket folk, livrädda folk...ser zombie verkligen så farlig ut??? hrmm

Lite köp gjorde man ju!

*Köpte brända mandlar å polkagris till Annie
*Lite godis å brända mandlar till mig
*Hundgodis till zombie och en leksak..som han förhoppningsvis inte tuggar sönder. Han fick ett strot långt vanligt hundtuggben...han fick det när vi kom hem..och nu e det bara halva kvar!!! Ätit det skit snabbt.
*Lång tröja till mig
*Och så råkade det bli en väska till. =D tur att inte Annie var med!! HAHA! då hade det kanske inte blivit nån väska, för hon tycker redan att jag har så många..men man måste ha nått att byta med. tänk om en väska går sönder vad skulle jag göra då om jag inte hade ett par i reserv!! =)







Ikväll kom "farmor" Isa och lämnade kläder som hon hade gjort till Zombie!
Jätte fin blev han.









Nu ska jag snart sova.
Ska åka en runda till Nina i morgon och efter det upp till Oskarshamn på eftermiddagen.


/Lindha






Kommentarer
Postat av: Annie

Tjooo, åhh vad glad jag bli brändmandla vad gott, åh polkagris=D, ditt väskinköp kommentera jag inte;) du med dina väskor men de betyder bara att jag ska vara ändå med på om du se nån i stan när vi e där inne för nu BEHÖVER du inga flera väskor lr? Ska bara poängtera jag har en väska. Fina kläder men ska han ha dom jämt? lr bara när han e ute och gå? Kram på dig vi hörs söndag kväll. Kram

2009-10-30 @ 22:06:00
Postat av: Maria

men haha lindha ! det var en bild jag tog från google....

2009-11-02 @ 18:38:06
URL: http://mariasdemoner.blogg.se/
Postat av: Emma

söt hund :)

2009-11-04 @ 23:06:02
URL: http://feelthefear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0