Sömnproblem, simmning, stan, afterwork, bio


Denna dagen började piss....
gick å la mig ca kl 01:15...coffe satt fortfarande uppe...
"vilade ögonen" lite...sov inte ordentligt..vaknade runt 03:00 å upptäckte att coffe fortfarande satt vid datorn...bad att han skulle komma å lägga sig så de gjorde han.
sen låg vi å vände å vred på oss...kunde inte sova...var jätte trött men det gick bara inte att sova...fasen också...ska ju upp tidigt..så vi gick upp igen och käkade "frukost" kl 03:40...sen satt vi uppe till 04:30 typ sen kunde jag sova..iaf lite!

klockan ringde kl nio men ville inte gå upp..."fem minuter till" =)
det blev 40 minuter till...skulle träffa Annie vid simhallen kl 10:00...shit 20 minuter på mig att fixa iordning allt som skulle med...som tur var ringde Annie och sa att hon också var sen! Skönt! =)

till slut kom vi fram till simhallen!

efter simningen gick vi en snabb runda på stan!!    .........................   =)

sen åkte vi ut till rusta å citygross!

sen åkte vi åt varsitt håll!
jag skulle hem och göra mig i ordning för jag skulle i väg med Hannaa!  Å i all smink hast så fick jag in smink i ögat som har irretarat ögat hela kvällen...ont som attan...(tror att jag har fått ut det nu...*hoppas hoppas*)

Åkte hem till Hannaa sen gick vi in till stan för vi skulle på bio "bröllopsfotografen".
Innan bion var det afterwork på mollys, taco-buffé. Vi var först på pipes men det fanns ingen plats alls där, allt var upptaget eller reserverat. tog en runda förbi Harrys med men tillslut valde vi mollys. tacos är ju gott och massa grönsaker är ju nyttigt så det blev tacos.

Hur var filmen då ?
jodå den var bra, lite rolig och lite tragisk men i slutet blev det bra iaf, "han fick henne" som i de flesta filmer.

så...dagen började piss med att jag inte kunde sova men den slutade bra efter att ha varit med underbara vänner hela dagen!!!
kram på er tjejer!!!

I morgon blir det middag hemma hos mamma och Bill!  Trevligt trevligt!!

Nu blir det snart sängen...börjar bli trött nu!! god natt

/Lindha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0