Modehus och 50 års kalas

Idag har jag varit en snabbis på nya modehuset vid hansa city.
Det var jätte fint!! Men jag undrar varför det ska vara 4 st sko affärer typ brevid varandra...e inte det lite onödigt? Kände mig jätte elak när jag gick in på skopunkten, skokällaren och dinsko och inte hittade nått...letade där inne jätte länge utan att hitta det jag vill ha, sen gick jag in på dichemann (kan ej stava) och hittade de skorna jag ville ha direkt...sen ska man gå förbi alla andra sko affärer igen å då ser dom att jag svek deras butik...jag vet jag e lite konstig och knepig men jag kände mig dum iaf...

och så gick jag in på lindex och vad hittade jag där?? jo ett par strumbyxor till!!! Måste bara ha dom! Så dom fick följa med hem till mig!!










Sen åkte jag till Nybro.
Pappa fyller 50 idag så jag har varit och firat honom. Han hatar när man pratar om att han börjar bli gammal så därför fick han en sparbössa med 200 kr så han kan börja spara till en rollator eller permobil!! =) Han blev "jätte" glad!! =D hahaha!!
Hade det trevligt! Å så fick jag träffa Mikaela! Min kära syster! det var ett tag sen! Kram till henne!! =D


Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag sova!
Jobbade vaken natt natten tills idag...å så sov jag inte så många timmar idag eftersom att jag skulle iväg.
Nu e jag ganska trött....segt att köra hem från Nybro i mökret ensam men nu e jag äntligen hemma igen!!! Skönt!!!


/Lindha

Kommentarer
Postat av: Maria

haha, har också köpt dom skorna.

2009-10-29 @ 10:35:53
URL: http://mariasdemoner.blogg.se//.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0