En stund med Hannaa!

Varit med Hannaa idag!
Åkte till modehuset...skulle köpa ett par strumpbyxor till nina...men jag köpte fel strumpbyxor....
hon ville ha likadana som jag köpte igår...(lilla bilden) men jag köpte domma istället (stora bilden)
virrhöna....hrmmm....men det gjorde inget...hon ville ha dom iaf! vilket tur! =)



(dom hon skulle ha fått)




(dom hon fick, fast det gjorde inget å domma e inte heller fula!)





sen har vi (zombie coffe och jag) varit en snabbis hos robban och troja! hundarna lekte en stund i hagen! trevligt fast lite kallt glömde halsduken hemma.

nu blir det bara en slappa kväll.
snart laga lite mat och förhoppningsvis kolla på ett avsnitt av "Band of brothers"...älskar dom! annars e jag inte så mycket för krigsfilmer å sånt men "band of brothers" är annorlunda på nått sätt!!

 

/Lindha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0