shopping och julklapps inslagning!

Idag har jag varit med Annie på stan!
blev en del köp.
B.l.a. 2 par strumpbyxor och ett par knähöga strumpor...
ville pierca mej i nacken åxå men jag fegade ur, eller jag skyller på att jag inte har pengar till det just nu.  låter ju bättre! =)
sen ville Annie att vi skulle ta en tur ut till net on net.
Annie - "Lindha, vi måste åka till net on net för jag vill köpa sådana där lampor som lyser"
Lindha - "Men Annie, alla lampor lyser ju =D hahaha"
så vi åkte dit å letade som 17 men vi hittade inga lampor som lös...synd. Annie blev besviken, stackars henne...


sen köpte jag lack som jag kan slå in mina julklappar med det i stället för med tejp...
Det var lite svårt (beundrar dom som hade tålamod med att sitta så här och slå in julklappar) men det var ändå roligt.






En Kul Jul Bild!!!

Trevlig julklapps öppning va!?!?!?!?!?!?!?!?!?!



Nu ska jag sätta mig framför tvn med en kopp te (köpt nytt te idag, champanje/jordgubb) och kolla på sex and the city!!

/Lindha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0