Nu har annie åkt hem..

Har varit med Annie hela dagen i dag!
först tog vi frukost på stan sen kulle hon iväg och vi sa hej då.
sen ringde hon och frågade vad jag skulle göra i kväll..."typ inget speciellt"
så hon kom hem till mig så vi åt lite mat å kollade på 2 filmer och spelade rock band!
hade jätte kul!



love you Annie!
tack för hjälpen idag, verkligen super snällt! mycket tacksam!
kan ju inte säga att jag hoppas att du hamnar i den situationen men jag
vill hjälpa dig med på typ samma sätt!
tack för att du finns vännen!
KRAM



Har beställt en röd kappa genom Annie ifrån ellos, och den fick jag idag!!! jätte snygg!! var lite nervös om storleken skulle vara rätt...kan ju inte prova innan man köper lixom...men den passade!! YES!!!!!!!
Har letat efter en röd kappa hela hösten...men dom som jag har hittat har inte varit något för mig men nu har jag då äntligen hittat den!
varm och skön var den!! Härligt i vinter kylan!

Bild hämtad från ellos.se

 

Har pratat om när vi ska ha vårt julbak (Annie, Hannaa och jag)...måste ju planera det en dag när alla kan och det är f*n i mej inte lätt asså. alla jobbar i vården med cp tider..antingen kan jag men inte annie eller hannaa eller så kan annie den ena helgen men inte hannaa och jag för det e vår jobbar helg....ååhh det e ett sådant pusslande så man tappar nästan lusten att baka...men de ska bli kul...om vi nu får ihop en dag där alla kan.
Och hoppas det inte tar lika lång tid att baka allt julgodis som det gjorde förra året...
vi höll på i 11 timmar. helt sjukt ju. kan inte hålla på lika länge i år...då e det inte kul, bara seegt som f*n.
men det ska nog gå bra!

ska bla baka knäck och hemma snickers! de e så gott så man får hål i tänderna!! :P




/Lindha

Kommentarer
Postat av: Hannaa

vaddå för situation ?

love you Annie!

tack för hjälpen idag, verkligen super snällt! mycket tacksam!

kan ju inte säga att jag hoppas att du hamnar i den situationen men jag

vill hjälpa dig med på typ samma sätt!

tack för att du finns vännen!

KRAM

2009-12-02 @ 19:49:38
URL: http://rockparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0