Julpynts shopping!

har varit på rusta, city gross och maxi och inhandlat div. jul pyntsprylar!
på rusta skulle vi köpa en vit gran men dom var slut, då ville Coffe ha en rosa gran men det ville inte jag å han vill inte ha en grön. hmm vad ska vi göra då?
köpte iaf julkulor å glitter å annat på rust sen åkte vi till city gross, där hade dom en vit gran...fast den var 100:- dyrare än på rusta..aldrig i livet...så gran tokig e ja inte så det blev ingen vit gran...det blev en svart!!!
coffe hittade en svart gran på city gross å den ville han ha. hmm han övertalade mig...
hur kunde han övertala mig till att köpa en svart julgran, jag fattar det inte än...
men men nu e den upsatt och pyntad och jag tycker att det blev snyggt!

nu tänker ni säkert att det är tidigt med julgran alla redan..men nej det tycker inte jag. coffe har sagt nej till att ha gran i tre år och när han äntligen vill ha gran vill jag ha den uppe så mycket som möjligt för att ta igen de tre år jag varit gran lös!

Såhär blev det!





Sen var vi ien runda på mode huset för att jag tänkte jag skulle köpa lite julklappar..men jag köpte inget..eller jo det gjorde jag ju visst!
köpte en julklapp till coffe! (för tidig julklapp blev det för han har redan använt dom)



kul att han ville gå in i skoaffärerna...
han vill dock inte vara ikläd affärerna, och om han följde med in i en affär så gnällde han bara...kunde inte koncentrera mig eller kolla ordentligt så det får bli klädjulklappsköp när inte han är med!

nu ska jag fortsätta julpynta...upp med nya julgardiner å lite annat!!

/Lindha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0