hjärnsläpp...

har hämtat ut mitt paket på okq8 idag!
beställt julklappar från coolstuff.se
killen bakom disken tyckte att det var sveriges bästa prylsida!! håller nog med honom om det! =)

sen åkte jg till gamestop....ville köpa ett spel till coffe.
skulle ha "call of duty modern warfear 2" men jag fick inte fram det...
stod å bubblade bara...
"ehhh...jag ska ha world of warcraft...ehh nää de ska jag inte alls..jag ska ha..ehh vad heter det nu då...hrmmm du vet vad jag menar...den där nya 2:an..."
och till sluta fattade han vad jag ville ha och gav mej spelet med ett litet "dum-blondin-tjej"- leende...
PINSAMT
Jag visste ju vad jag skulle ha för spel och jag visste vad det hette men det blev total stopp i huvudet....

lite knäpp är jag allt!! de e ju skönt de...för normal kan man ju inte vara!

nu e det snart dags för tvätt högen att bli ren å fin...tvätt tid mellan 18-21...himlans roligt!!

får se om det blir en city runda med Annie i morgon! hoppas på bra väder - ej regn, blåst eller snöstorm...
fast om det skulle bli snöstorm så gör inte det något...för nu har jag ju nya friska vinterdäck på bilen!! kalas bra!!


(inte lätt att gå med rollator i drivsnö...)



/Lindha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0