Halloween helgen!!!

Helgen har varit super kul!
Var hos Nina en snabbis i lördags. Mycket trevligt. Hon klippte mig lite! =) Vill klippa mig mera...mera mera!! =D

efter det, var det stressad körning hem igen. Skulle åka iväg till Oskarshamn på fest.

Var hemma hos Robin och vi hade jätte kul. Trevliga människor, god sprit och en härlig badtunna!





Det var en halloween fest men det var bara Rasmus, Nicke och Sofie som hade "klätt" ut sig.
Fast den bäst utklädda var Rasmus.

Sofi hade svarta linser på sig!


Sen var det äntligen dags för bad!
Härligt. Det låg frost på backen och var ganska kallt i luften. Riktigt skönt att krypa ner i tunnan var det! =)
Vi badade 2 gånger. Första gången var det ca 37-40 grader i vattnet..lite kallt tyckte jag men ändå skönt.
Sen när vi skulle gå upp ur vattnet så hade vi blibit tillsagda att ta det försiktigt för att det blir jätte halt.
Men stackar Micke drog dit som f*n. Han ramlade baklänges med ryggen pladask ner i backen. Inte kul, men tyvärr, hur mycket man än försöker så kan man inte låta bli att skratta när sådant händer.





Andra gången var det ca 50 grader och det var lite för varmt, försökte sätta mig i vattnet men jag kom inte så långt. kunde knappt stå där i, så Robin fick hälla i kallvatten. Det blev ca 45 grader. Jätte skönt!
Satt där ett bra tag! Sen skulle vi gå upp och då var det min tur att slå dit. herregud, jag visste ju att det var halt och jag tyckte att jag tog det lungt men inte...där låg jag på det iskalla trägolvet och skrattade för lite kul var det!! =)






Såg och kände sen att jag fått ett blåmärke...( Jag brukar aldrig få blåmärke, eller det ska mycke till för att jg ska få ett) Sen den natten när vi sov på luftmadrass hos Rasmus så låg jag hela natten på "blåmärke sidan" Hade skit ont där när jag gick upp....Aj aj aj..


Rasmus i sin andra halloween klädsel!






Rasmus frågade om jag drack "röda veckan blod" ?!!?!! Det var "vanligt blod jag drack! =)

Mumms!!!!  Frida, Rasmus, Robin


Hade jätte roligt! =) Nu är jag öm i hela kroppen. Sov dåligt på madrassen fast den e hög och hade bra med luft så sov jag dåligt och fick ont i både rygg och nacke plus att jag hade dratt i backen kvällen innan med.

Har ont ikväll med, kanske ska ta och lägga sig på spik mattan nu ett tag.
Det är härligt. Ont men härligt.

/Lindha






Kommentarer
Postat av: Maria

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Mariasdemoner

gå med och du är garanterad 100 besökare till din blogg

2009-11-03 @ 13:19:11
URL: http://mariasdemoner.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygga bröst, du är mumsig!

2009-11-18 @ 17:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0