Hansa City!

Var i hansa city idag igen!
den här gången stannade coffe i bilen medans jag var inne på modehuset.
det gick mycket lättare att handla när inte han var med och gnällde!!
hittade en del julklappar å egokläder! =)


Alla tröjor är från cubus, ta 3 betala för 2!


 

Sen var jag inne på Deichmann och kunde inte gå där i från tomhänt!

 

 

Resten av mina fynd som jag köpte var julklappar som jag ej kan visa här!

 

sen tog vi en tur på ikea för jag ville ha julblommor i plast men de hade dom inte så det råkade bli en massa annat krimskrams!

 

Efter ikea - blommlösa- åkte vi till plantagen och där fanns det jag ville ha! =)

så nu e det snart färdig pyntat hemma! Härligt att ha det mesta klart nu.

 

/Lindha

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0