haft besök idag!

Mamma, Bill och Linus har varit här på besök idag!
de skulle fira Coffe!
hade med sig en jätte god choklad tårta från city gross!!
mycket trevligt, och så hade mamma med sid mina jultidningar jag hade beställt! =) plus att jag fick en exta bok som inte mamma ville ha - "gör smycken och annat vackert av pärlor" hon tyckte att jag har nog mer användning av den än vad mamma har! roligt att pyssla med sådant!

nu har vi kommit hem från en 25 års fest...kände typ 5 st på hela festen...hrmmm...inte allt för kul...men han som fyllde år hade kul å de e ju huvudsaken!

nu ska vi väl kolla på Pans labyrint tror jag! har sett den en gång innan...har för mej att den e sevärd!

Läskig gubbe...

 

 

/Lindha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0