Coffe 23 år.

Trött dag idag. jobbade vaken natt och var jätte trött när jag kom hem idag på morgonen.
skulle gett Coffe frukost på sängen men ville inte väcka honom kl halv åtta när han egentligen ska gå upp ca kvart i nio,
så jag tänkte vänta lite med frukosten men jag orkade inte sitta å vänta så jag somnade. Skönt.
sen sov jag till kvart i tolv, åt frukost tittade lite på tv sen somnade jag igen.
vaknade i soffan vid tre-tiden med jätte nackvärk AJ.
Sen ut med hunden och sen köpa presenter till coffe!
Skulle köpa pirates of the carribean 1 men hittade bara 2an i alla affärer jag var i.....
letade som en idiot men gav upp..hade inte så mycket tid på mig...så blir det när man är ute i sista minuten. Hittade iaf Priates 3an så det fick bli den i stället...bara ettan kvar nu då!! får bli en julklapp!!



nu har vi precis kommit hem från coffes mamma.
Har firat coffe där, mycket trevligt.

Coffes presenter.

nu blir det lite tv tittande sen sova igen....är jätte trött trots att jag har sovit större delen av dagen...
gó natt!!!

/Lindha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0