Nu har vi bakat!

Annie var hos mej mån-tis!
Vi skulle baka en del till hennes födelsedag!
men vi började med att äta gott!
wok med kött. jätte gott var det!




sen började vi baka!
bakade kärleksmums, silver kaka och banankaka!

det gick jätte bra!


Kärleksmums



Banankaka i muffinsform



Silverkaka



Medans vi väntade på att alla kakor skulle bli färdiga så drack vi glögg! spetsad med konjak =D







Det var inte lätt att få ut dom ur formarna men dom blev góa iaf!

 


Kärleksmums!! Mumma

Det gjorde vi på måndagen!
igår (tisdag) gjorde vi bullar!



och mitt i bullbaket skriker Annie att det ryker från spisen....

jäklar vad det rykte...detta var det som hade hänt...=(







Coffe hade bytt plats på 2 "spisknappar" så när jag satte på ugnen så satte jag på plattan i stället, och på den plattan stod mina nybakade goda kakor...................=(

han bytte plats på dom bara för att skoja  eftersom att han visste att vi skulle baka, han trodde vi skulle märka det när vi satte på spisen/ugnen men vi tänkte väl inte på det...
å det värsta e att han tror att han inte gjorde nått fel, men vem fan byter plats på "spis knappar"? han e ju inte normal...

men sen gick det bra iaf.

bullarna blev lite hårda men det var ju första gången vi bakade bullar utan att ha mamma i bakgrunden så vi missade tiden på bullarna när dom var i ugnen men dom går å äta iaf!! dom  blev goda dom me!

den 15 blir det bak igen! då kommer Annie å Hannaa å då ska vi baka julgodis! mumsigt!


idag blir de å ta de lungt! ska jobba i natt!!
har precis fått besök av Klintan och lilla Devil!  =)



















Zombies mat är jätte god! =) nam nam

 

/Lindha



Kommentarer
Postat av: Hannaa

vi ska ju baka den 15e.... hehe glöm inte det, baka inte klart allt =)

2009-12-02 @ 19:45:59
URL: http://rockparet.blogg.se/
Postat av: Annie

Tjooo åhh tack för helt två underbara dagar, hade sjukt kul, åhh jag kan inte låta bli att titta på bilderna som blev av att coffe ändrade om spisen,jag kan inte hjälpa de men jag tycker de e kul.=) men lite elakt=) Kram på dig<3

2009-12-03 @ 01:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0