Julmarknad!

I eftermiddags var Coffe, jag, Zombie, Robban och Troja på julmarknaden på skällby!
Riktigt mysigt var det!



Efter det gick vi hem till Robban på en kopp te i hans små te koppar! =)










Sen när vi kom hem så färgade jag håret! (bilder kommer i morgon när håret är riktigt torrt..orkar inte stå med hårfönen nu mitt i natten typ - klockan är nu 23:20)


Nu e det lite adventsfika...det måste man ju bara ha på advent!
Glömde nästan bort det...ve å fasa
Men nu så sitter jag och smuttar på glöggen och knaprar pepparkakor! härligt gott!!




I morgon blir det julbord med jobbet på "helen och jörgens". gott gott!!
Och nu blir det snart sängen, härligt!

/Lindha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0