Julbordet!

Nu har jag varit på julbord med jobbet!
Vi var på "Helen och Jörgens".
Herregud så mycket mat. Fanns jätte mycket att välja på och mätt blev man efter första tallriken och då hade man inte hunnit ta något av de varma rätterna.
Så det blev 2 tallrikar med massor mat - Jätte mätt.
Sen var det dags för efterrätterna!
Herregud igen...typ lika mycket där att välja på, jag fastnade för frukten och chokladfontänen...f*n så god den chokladen var asså....tog 4 spätt med frukt och smält choklad..mumma mumma och mumma!! =)
och så hade dom en jätte god fudge som bara smälte i munnen..blev några bitar av det också..=) Så himla gott!!!!!
Känns som man inte behöver äta på ett tag nu!! =) Jätte nöjd.
Trevligt sällskap också, gillar verkligen mina jobbarkompisar!
Har haft super trevligt!!!!!!!!!!


Nu ska jag spela lite Call of Duty...
ska hålla mig vaken så länge som möjligt så jag kan sova hela dagen i morgon, ska jobba vaken natt i morgon!

(har bye the way en snus under läppen! Coffe tyckte jag skulle smaka på hans nya snus "Gotländskt julesnus", ville inte först men sen åkte det in en iaf, luktar glögg och smakar glögg och jul...fast nu börjar den rinna...sticker i halsen inte så mumma får ta och kasta den...usch)

/Lindha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0