jag är inte ensam.....

...om att vara en virrhöna!

När jag gick till bilen i gårkväll för att åka till jobbet så var det ett par som letade efter sin bil på parkeringen.
Dom letade å letade, sen ropar killen " Här Är Den Ju!!, Eller Nej Det Var Fel Bil....."
men till slut så hittar dom bilen, och skrattandes hoppar dom in och åker iväg!
Ett lyckligt slut!

undrar hur jag har sett ut när jag letat efter min bil, det har ju hänt XXX antal gånger *pimsamt* jag har gått runt runt runt och letat...hur kan man glömma en sådan sak? på obs å maxi parkeringen e de väl okej att glömma vart bilen står men inte på "hemmaparkeringen"

Vilka virriga människor det finns!! =) Härligt

/Lindha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0