igår- stan och idag-julskinka!

Igår var jag på stan med Annie.
Tog en snabb frukost på holmgrens sen skulle Annie iväg och masseras en timme, så då var jag själv i stan, passade på att köpa sista födelsedags presenten till henne då!!
Och det var en/ett ..... ja ni...det får ni inte veta!! =)
Helt okej dag igår förutom att vi åkte runt som idioter och letade efter julbelysning som man ska ha i bilen till cigarett uttaget....men det finns ju inte nånstans...surt...
men men de var igår...

idag har bella klintan devil troja och robban varit här!
och jag har
tvättat,
handlat hund mat,
handlat julskinka. ( 198kr...shit... )
Fixat julskinkan - äntligen färdig för att ätas! =) 
Äntligen klar med Annies present....vilket pill och plock...=)

Julskinkan e precis klar..jätte god!! nam nam

och jag slapp äta oboy pulvermos med köttbullar! coffe har fått för sig att han ska laga det nämligen och sen att jag måste äta....aldrig i livet...men det hör man ju på namnet att de inte e gott..." Oboy pulvermos" hur gott låter det då??? nä nån måtta får det vara...

nu ska jag ta det lungt...dricka en kopp te och kolla på ett avsnitt av "mitt liv som död" det är jätte bra!!

/Lindha

Kommentarer
Postat av: Annie

Tjooo, åh de blev en julskinka nu då, va den god=D Slapp du pulvermos med oboy jag som trodde du vill äta de=) åt han de då tyckte han de va gott? Jag e nyfiken på vad du köpt till mig=D. Kram på dig min vän<3

2009-12-11 @ 15:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0