4 år!!


Tänk vad tiden går snabbt!
Idag har jag och Coffe varit tillsammans i 4 år...asså redan...4 år...fattar inte vart tiden har tagit vägen...

Grattis till oss och hoppas på minst 4 år till!!!

 

 

 

 

********************************************************

Fast tyvärr ville inte Coffe göra något speciellt idag.

Jag ville ha en typisk dejt - äta ute, bio sen hem och mysa i soffan, men inte han.

han tycker att vi lika gärna kan stanna hemma och vara som vanligt, detta är väl ingen speciell dag?!!

Problemet är att han inte äns är hemma. Han är hos Robban nu och dricker "bög te"...så här sitter jag ensam...i mörkret och lever mitt liv på internet. mycket trevligt.

*************************************************

 

/Lindha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0